Praktiserende læge, Sønderborg
Elendig service. Altid skal man sidde og vente lang tid efter den anviste tid, alt i mens personalet og lægerne tilsyneladende har masser af tid til ligegyldigt small-talk, mens man sidder og venter og venter og venter. Det forekommer mig tydeligt at disse læger føler sig hævet over alm. etikette.
Tja hvor skal jeg starte
Forkontoret hvor sekretær er aldeles ubehøvlet der bliver snakket ned til en og har fået at vide at jeg ikke skulle ringe da hun ikke gad snakke med mig
For at kunne få kontakt til en læge skal man ringe mellem 8.00 og 9.00 hvor det er umuligt at komme igennem hvis man så ringer 5 efter for man en sur sekretær der vrissen fortæller om Tlf tiden og lægger så på.
Alt det har jeg fået nok af og skifter nu læge.
Når jeg endelig tager til læge, er det fordi noget er galt, men de to gange jeg faktisk har taget til læge får jeg at vide alt er som det skal være. Dog var fejlen så stor sidste gang fra læges side, at jeg har fået en permanent skade efterfølgende grundet manglede behandling. Men det er ikke kun det. At ringe og få en tid er særlig sjovt, for det er sjældent nogen faktisk gider at høre på en, og det eneste svar der kan diskes op med er: "hvis det er så slemt kan du ringe på mandag og få en tid efterfølgende"...
Fin service i forkontoret - flinke lægesekretærer, der dog tydeligvis har for meget at lave.
Rare og kompetente læger - Min kone, min søn og jeg selv har aldrig haft negative oplevelser, og er altid blevet behandlet med respekt og prioritet.
Kan være besværligt at komme igennem i telefontiden - men hverken værre eller bedre end andre lægehuse, jeg har erfaring med.
Ingen problemer med tidsbestilling - heller ikke med kort varsel.
Aldeles uforskammet kundebetjening i forkontoret.
Selv om man møder til tiden lader ingen sig mærke med noget - man vader bare rundt og virker totalt ligeglade. Så kunden forlader etablissementet, da der er gået 5 min. over tiden, uden at personalet ser ud til at ville reagere med andet end flabede svar på relevante spørgsmål.
En forspørgsel om, hvordan man fornyer en recept er man heller ikke i stand til at fortælle klart og tydeligt, og slet ikke i en kundevenlig tone, der vrisses og tales ned til kunden - efter kort tid knalder man bare røret på.
I begge tilfælde forlod kunden dette ikke særlig anbefalelsesværdige foretagende med uforrettet sag - et råd vil være: Send [forkontoret] på et kundebetjeningskursus...
Det er fuldkommen håbløst umuligt at komme igennem på tlf. mellem kl. 8-9.
Og så er der uhyggeligt lang ventetid i et håbløst gammeldags venterum, uden anden beskæftigelse for små børn en slidte, lasede billedbøger. Lægerne er (næsten) altid venlige og giver hvert enkelt patient den tid og opmærksomhed der er brug for, og især een af lægerne er utrolig varm, samvittighedsfuld og opmærksom. Jeg syntes de gør et godt stykke arbejde, men den lille venterum samt den håbløse tlf. kons. burde der nok gøres noget ved. I det store og hele er jeg dog godt tilfreds med mine læger.
En evighed om at komme igennem pr telefon, hvis overhovedet muligt.
Ved ferie hos en bestemt læge, så er det som patient med en bestemt sygdom svært at blive taget alvorligt af de andre læger, blot fordi der et forskelligt syn på behandling.
Ofte sur og vrisen tilbagemedling hos sekretæren.
Havde det ikke været for god behandling hos en af lægerne, så havde jeg skiftet læge.
Men lægehuset overordnet kan ikke bedømmes højere.
Lægehuset har for mange patienter i forhold til deres kapacitet. Ofte venter man i meget lang tid for at komme til. Venteværelset er altid overfyldt af frustrerede patienter. Skal man have en specifik tid, så kan man vente i uger på at komme til.
Har oplevet nedsættende kommentarer til min person af 1 læge.
Generelt burde patientkvoten nedsættes og menneskelige værdier genoprettes.
1 læge er dog grunden til at vi stadig har lægehus på Perlegade 24. Han er altid sød, rar og forstående. Meget intelligent og varmhjertet. Tak!
Del dine oplevelser og erfaringer med Lægerne Perlegade 24 til andre. Giv din bedømmelse, og vær med til at give Lægerne Perlegade 24 det rette omdømme.
Upload billede af dig selv, hvor man kan se dit ansigt. Det kan evt. være det du anvender på Facebook eller andre sociale medier.