Rejsebureau, København
Jeg må på det kraftigste fraråde at man køber flybiletter gennem Flybillet.dk!!!!
Min oplevelse med selskabet er særdeles dårlig: For et år siden måtte jeg ændre en billet og fik i stedet en åben billet.
Den åbne billet kan kun bruges ved at ringe til selskabet og få dem til at booke en ny billet. Det forsøgte jeg adskillige gange i perioden oktober til midt december sidste år. Hver gang fik jeg kontakt med en medarbejder, som ikke var i stand til at booke en billet. Men hver gang fik jeg at vide, at jeg ville blive kontaktet og en booking ville blive foretaget. Det skete bare aldrig!! Hver gang jeg ringede, måtte jeg vente i en lang telefonkø - en gang mere end 2 timer - og ingen tog notits af mine klager og bøn om at komme til at tale med en chef. På et tidspunkt midt i december udløb min åbne billet - dagene forinden ringede jeg hver dag - men uden held. mine penge var tabt !!
Derfor køb aldrig gennem Flybillet.dk
Har booket billetter via flybillet.dk (hører under Etraveli), men alle fire navne er enten stavet forkert eller har forkerte efternavne??
Kan nu ikke få ændre navnene, da flybillet.dk - både via 5 telefonopkald samt 3 mails bliver henvist til flyselskabet (Swiss Air) - og de henviser til, at det er rejsebureauet, der skal ændre det.
Der er ingen af dem, der vil tage et ansvar, så billetterne er tabt, da man skal have samme navne på billetten, som der står i passet.
7.000,- ud i luften. Meget skuffende og jeg anbefaler absolut ikke flybillet.dk eller nogle selskaber, der er associeret med Etraveli. (Tjek ALTID bedømmelser på rejsebureauer inden du køber).
Jeg har i december købt billetter med KLM/Alitalia: Milan – Accra T/R via Amsterdam på flybillet.dk
Det sidste fly fra Amsterdam til Milan blev aflyst og jeg er blevet rebooket til et andet fly, så jeg nu ankommer 5 timer og 15 min. Senere til Milano og har uforholdsmæssigt lang ventetid i Amsterdam.
KLM har bekræftet i telefonen, at det ikke vil koste mig en krone at ændre afgangen, da jeg ikke har skyld i sagen, men det skal foregår igennem flybillet.dk
Flybillet.dk derimod, nægter at gøre noget før jeg betaler dem et ekstra gebyr på 165 kr.
Ligeledes skal jeg betale et (endnu højere) gebyr for at få mine billetter refunderet.
Altså er jeg, sat på spidsen, i en situation, hvor jeg er tvunget til at acceptere mere end 5 timers ekstra rejsetid eller betale en ”bøde”, alt sammen pga. flybillet.dk som af principielle årsager ikke vil ændre den billet jeg har betalt dem for, uden at modtage betaling for det, selvom det ikke koster dem en krone.
Det er ikke store beløb det drejer sig om, men principielt synes jeg det er grotesk og gebyret kunne jo lige så godt have været større, for jeg har åbenbart ingen rettigheder.
Har aldrig oplevet dårligere service. Møder op i Aalborg Lufthavn i morges og finder ud af vores billet, som er booket igennem www.flybillet.dk, var ombooket uden min viden. Billetterne er ikke engang ændret på vores bookingreference på nettet. Det betyder en forsinkelse på 14 timer til Venedig og en rejsedag der gik op i røg ved at sidde i Amsterdam og Rom. Ved mundtligt henvendelse til flybillet.dk er det for det første ikke muligt at snakke med en dansktalende medarbejder og for det andet fraskriver de ethvert ansvar for den rejse de selv har arrangeret og omdirigeret uden vores viden. Det er simpelthen rystende.
Sælger billetter der ikke eksisterer og svarer ikke på mailhenvendelser!
I marts 2016 solgte Flybillet.dk mig en billet til AirCanada/United til en allerede nedlagt afgang. Jeg har siden prøvet at få en forklaring på, hvordan det kunne ske, men de besvarer ikke mine emails. Flybillet.dk er uden tvivl det dårligste rejseselskab jeg nogen siden har prøvet!
Jeg vil heller ikke anbefale folk at bruge "flybillet".
De skjuler tillæg for mad og sædebooking fx.
De skriver, at flyselskabet KAN have visse gebyrer, men linker ikke. Hvorfor ikke skrive det, når de ved det? Jeg betalte også 256 kr for ingenting.
Jeg føler mig snydt, fordi vores billetter også blev meget dyrere, end den pris, de opgav.
Den 21-5-16 ville ændre datoen på hjem-rejsen fra Narita til Cph. Selve kundeservisen er på engelsk, sproget er ringe de mumler en del og siger forskellige ting hver gang man ringer til dem. Det er en kundeservice der er meget uigennemsigtig og tager for langtid, oven på alt det her ser jeg frem jeg til en høj tlf regning.
Der blev ikke fundet en løsning, og som det ser ud lige pt kan jeg ikke komme ude og rejse, sidder og føler mig umyndiggjort selvom tonen ikke var grov så havde den en ubehaglig klang af at de er ligeglade, en af dem jeg talte med var en dame som sukkede meget hvergang jeg sagde en ting... Simpelthen en ufattelig dårlig oplevelse.
Har betalt alt for meget for flybilletter til Budapest, fordi jeg desværre kom til at bestille via flybillet.dk
Det skyldes "vist nok", at jeg er blevet påtvunget at betale for 2 kufferter pr. person. Og det uagtet, at jeg har en kvittering hvor der står at jeg kun må medbringe håndbagage.
Helt ærligt hvem har brug for at tage 2 kufferter med på en sviptur til Budapest. Her er svaret jeg fik fra flybillet.dk
Hej Henning,
Tack för erat email. Bagaget ingår i biljetten, och det har blivit fel på eran konfirmation. Det är automatiskt 2 bagage per person, när ni bokar en flight mer Norweigan med oss. Detta har att göra med det avtal vi har med flygbolaget.
Kan kun anbefale at fravælge flybillet.dk ved bestilling af flyrejser.
Ufattelig dårlig service ved direkte henvendelse pr. mail og telefon. 4 uger efter første henvendelse fortsat ingen reaktion fra flybillet.dk. Heller ingen reaktion på telefon samtaler hvor jeg har hængt i telefonkø i henholdsvis 70 min. og 61 min. Meget useriøs behandling af kunder, som de lever af.
Extremt bondefangeri.
Køber billetter Billund - Buenos Aires - Neuquen.
Tilkøber service pakke.
Tilkøber mulighed for billet ændring (vælger dem p.g.a. denne mulighed).
Indenrigs flyet i Argentina ændrer afgangs tid til tidligere (adviserer i god tid), hvorved det er umulig at nå fra udenrigs til indenrigs i Buenos Aires. Ny afgangs tidspunkt kan ikke ændres via flybillet! Det lykkedes dog via Aerolines Argetinas.
Jeg ønsker et tiligere fly hjem. De kan ikke kontaktes, da de har lukket p.g.a. week-end.
Aerolines Argetinas kender ikke min reservation, hvorfor jeg må købe ny indenrigs billet Kr. 2300.-
Ved kontakt til Lufthansa får jeg at vide at min billet type ikke kan ændres. Der er ingen mulighed for ændring af billet!
Ekstra udgift for at komme hjem Dkr 20300.-
Jeg har booket en flybillet København-Toronto-Boston og Boston-München-København hos flybillet.dk, fordi den var billigst. Umiddelbart inden betalingen, får man mulighed for at tilkøbe en "servicepakke" til ca. 250 kr. Hvis man køber den, kan man få lov til at reservere sit sæde og sit måltid. Jeg takker nej, for det vil jeg ikke betale ekstra for. Da jeg efterfølgende går ind på bookingen på de respektive flyselskabers hjemmeside, er den låst, så jeg ikke selv kan ændre hverken sæde eller måltid.
Jeg ender derfor med at bruge en halv time på at ringe først til United, som står som udsteder af billetten, og derefter til Air Canada og Lufthansa, som foretager flyvningen.
Jeg har aldrig før oplevet at skulle betale for denne "service", der jo blot består i, at flybillet.dk sender nogle ekstra oplysninger afsted sammen med bookingen. Jeg har heller aldrig før oplevet en booking, hvor jeg ikke kunne ændre sæde eller måltid selv, men var nødt til at ringe.
Det er i mine øjne bondefangeri at forlange betaling for noget, som flyselskaberne ikke selv tager sig betalt for.
Del dine oplevelser og erfaringer med Flybillet.dk til andre. Giv din bedømmelse, og vær med til at give Flybillet.dk det rette omdømme.
Upload billede af dig selv, hvor man kan se dit ansigt. Det kan evt. være det du anvender på Facebook eller andre sociale medier.