Restaurant Natalie

Restaurant, Aalborg

5,3/10
#24
Pernille Holm
2 bedømmelser
28.12.2012

Jeg har kun rosende ord til overs for Restaurant Nathalie.

Maden smager formidabelt og er veltilberedt. De har simpelthen den møreste og lækreste bøf i byen. Til bøffen serveres sauce, ovnkartofler og grønsager. Jeg kan klart anbefale gorgonzola-saucen, som gør mig til en slave af denne restaurant. Det er til dato den bedste ret som jeg nogensinde har smagt.

Grønsagerne er friske, indbydende og med et god fyldig smag.

Jeg har besøgt restauranten omkring 10-12 gange og hver gang har jeg været tilfreds.

Betjeningen er høflig, og venlig. Min søn har hver gang fået tilbudt tegnekridt og papir og han har været rigeligt underholdt inden maden kom.

Ventetiden på forretten er tilpas og det samme gælder servering af det efterfølgende ret. Forretten når at lægge sig inden hovedretten ankommer.

Hver gang er vi blevet spurgt om vores søn skal have sin ene ret samtidig med vores forret.

Jeg har aldrig oplevet nogen ubehageligheder med betjeningen. De virker professionelle og rutinerede.

Eneste minus ved Natalie er at støjniveauet godt kan blive ret højt i restauranten. Det er et stort lokale uden afskærmninger og får lyden op.

Alt i alt synes jeg at man får rigtigt meget for prisen, for den skal man jo også tage i betragtning.

Hvis du forventer et menukort med 300 forskellige retter og snobmad skal du nok ikke gå derind. Det er mad til alle høj som lav med et åbent sind, og det smager faktisk fortrindeligt.

4
1
Del | Svar | Rapportér
#23
Sang Truong
4 bedømmelser
06.08.2012

Jeg kan sige, jeg ikke vil tilbage til det sted. Jeg var sammen med min kæreste, og vi var de eneste der inde. Betjeningen var dårlig og vi ventede evigheder før maden kom ind. Da den så endelig kom blev vi skuffet, maden var brændt og smagte skrækkelig, var nødt til at drikke vores vand til 20 kr. hver gang vi tog en mundfuld. Underligt at det kan være så dårligt, når vi var de eneste i restauranten.

1
1
Del | Svar | Rapportér
#22
Marianne Lind Rasmussen
1 bedømmelse
05.07.2012

Perfekt mad til gode penge og perfekt betjening.

2
0
Del | Svar | Rapportér
#21
Anja Lohff Busted
1 bedømmelse
23.12.2011

d. 21/12-2011... var min klasse og jeg (18 pers.) inde og spise på Restaurant Natalie. Det hele gik egentlig fint, vi ventede ikke ret lang tid på maden og maden var fin. Men da vi alle havde betalt blev vi beskyldt for at der var en der ikke havde betalt, så en af mine klasse kammerater måtte betale for to, selvom vi alle havde betalt. Så vores besøg ligner sjovt nok. bedømmelse nr. 15's oplevelse.

Så der sætter vi ikke vores ben igen som gruppe, for så bliver man snydt!

3
3
Del | Svar | Rapportér
#20
Tommy D.
1 bedømmelse
02.11.2011

Forretten og hovedretten var sådan set ok set ud fra prisen. Ventetid var der heller ikke meget af indtil vi var færdig med hovedretten. Da jeg selv har en søster der er tjener plejer jeg at at vente lidt extra for at give dem tid men efter en halv time og stedet var næsten tomt ville jeg ikke vente mere. De fortalt at de havde glemt vores dessert - at jeg ikke kan forstå de ikke har været over og spørge efter om vi så ville bestille dessert når de havde gjort den første bestilling væk er mig en gåde. Det er så hvad der kan ske men utrolig dårlig service at ikke blive tilbudt en kop kaffe eller anden drikkevare eller rabat for at havde siddet og ventet så lang tid plus vi ville skulle vente i længere tid efter det da der lige var kommet et stor selskab ind af døren. Utrolig man vil yde så dårlig en service taget betragtning af at der er rigelig af gode muligheder i Aalborg at vælge i mellem når man vil spise ude. Vi valgte at forlade stedet uden at have fået dessert og drikkepenge fik de heller ikke noget af selvom jeg som regel gerne ligger 50-100 kr alt efter service.

4
2
Del | Svar | Rapportér
#19
Rasmus Buch
1 bedømmelse
29.08.2011

Alle 20 retter på menukortet er lavet af de nøjagtigt samme ting, bare sammensat forskelligt.

4
10
Del | Svar | Rapportér
#18
Camilla M.
1 bedømmelse
14.03.2011
7
13
Del | Svar | Rapportér
#17
Pia Jensen
1 bedømmelse
19.02.2011

Rigtig god mad til billige penge.

6
6
Del | Svar | Rapportér
#16
Natascha Mortensen
2 bedømmelser
09.10.2010
6
6
Del | Svar | Rapportér
#15
Eva Nielsen
1 bedømmelse
07.10.2010

Vi var 22 gjester på Natalie 2.oktober 2010 så var vi ute for at betjeningen beskyldte oss for at der var en person som ikke hadde betalt, vi har hatt møte. Alle betalte jeg fulgte med på det, der var også masse rot med bestillingene. Is som ikke tilhørte oss. Så på regningen at der var 21 med mad, så det var nok derfor hun påsto dette, men da skulle hun ha hatt 221,50 for mye i kassen da alle oss betalte. Syntes det var en veldig dårlig måte å behandle oss på. Skal ikke anbefale dette for andre fra Kristiansand. Savnet også noen voksne servitører.

6
8
Del | Svar | Rapportér
#14
Julie Nielsen
1 bedømmelse
10.07.2010

Har haft flere dårlige oplevelser end gode på Natalie. Maden er som regel ens standard, men den er dog blevet ringere desværre. De sparer på maden og sjusker med det.

Servicen er så dårlig, tjenerne giver sig ingen tid til gæsterne eller ønsker at yde en god service. Så billig er maden heller ikke, at servicen skal dale fuldstændig.

Har lige været derinde og spise, vi spurgte efter regningen, da den ankom ville vi gerne dele den op (betale seperat). Ja det skulle vi godt nok have sagt noget før, sagde tjeneren. Så smed hun en lommeregner i hovedet på os, så kunne vi selv ordne det. Spurgte om hun ikke kunne finde ud af at bruge den. Jo det kunne hun godt, men det måtte vi selv ordne.

Gik op for at betale (den angivne tjener, var selvfølgelig gået ud bagved), forklarede situationen. Vi kunne godt betale hver for sig, men vi kunne ikke få en seperat regning. Det havde vi heller aldrig bedt om, men hun tog sig slet ikke tid til at spørge ind til det. [..]

Så sørgeligt at sænke ned på det niveau.

5
5
Del | Svar | Rapportér
#13
Jørn Færch
1 bedømmelse
14.03.2010

Min familie og jeg har adskillige gange spist på restauranten og har - alt taget i betragtning - fået hvad vi har betalt for. Vor oplevelse med restauranten har, indtil 13.03.2010, været tilfredsstillende.

Med så i aftes brød helvede løs. Vi var 2 familier bestående af 7 børn og 4 voksne, som havde bestilt bord hos Natalie. Vi kom med taxi i to tempi, da vi ikke kunne få taxierne samtidig. For at udnytte ventetiden, indtil den anden taxi ankom til Natalie, smuttede vi i den første taxi over på den anden side af gaden til John Bull Pub, hvor vi købte en øl til vi voksne, mens børnene fik en sodavand. Allerede før vi havde drukket det indkøbte, ankom taxi nr. 2 til Natalie, og vi andre sluttede os til dem og gik ind til vort reserverede bord. Først bestilte vi drikkevarer - rødvin efter personalets anbefaling samt øl og sodavand. Naboen smagte rødvinen for, men kunne ikke lide den, hvilket han meddelte personalet. Eftersom rødvinen ikke i øvrigt fejlede noget, indvilligede vi naturligvis i at betale for den, og bestilte straks en ny flaske, hvorefter vi bestilte maden. Uheldigvis kom naboen ved et uheld til at vælte sit glas rødvin - desværre fra den nye flaske. Personalet kom til og tørrede den spildte rødvin op og alle var glade. Men. Herpå ankom en meget bister servitrice og meddelte os, at restauranten ikke kunne servere yderligere alkoholiske drikke for os, idet vi angiveligt skulle have drukket os berusede allerede hjemmefra. Først troede vi, at servitricen holdt sjov med os, men fandt hurtigt ud af, at det var ramme alvor. Naturligvis meddelte vi servitricen, at vi herefter ikke ønskede at forblive i restauranten, men at vi naturligvis ville betale for det, vi havde drukket. Servitricen tilkaldte retauratøren, som viste sig at være særdeles kompetent. Da han fandt ud af sagens rette sammenhæng, opfordrede han os til at forblive i restauranten, hvilket jeg af hensyn den forventelige stemning personalet og os gæster imellem afviste. Restauratøren beklagede det passerede og ønskede ikke at modtage betaling overhovedet.

Konklusionen fra vor side er herefter, at selv en særdeles kompetent restauratør kan ikke genoprette den skade, i hvertfald 2-3 inkompetente medarbejdere har forårsaget. Opfordringen til de pågældende medarbejdere skal herfra lyde, at de bør finde sig et andet arbejde, hvor de ikke som sådan skal repræsentere virksomheden udadtil.

Et ordsprog lyder: Der skal mindst 10 tilfredse kunder til at opveje den skade, én utilfreds kunde forårsager.

10
8
Del | Svar | Rapportér
#12
Nadja V.
1 bedømmelse
19.02.2010

Jeg har flere gang været ind og spist på restaurant Natalie med veninder eller familie. Maden er rigtig godt i forhold til priser. Det er rigtig god stemning derind med søde smilende tjener. Jeg vil anbefale Restaurant Natalie special til familie fester eller fødselsdag hvor man vil få mest for pengene.

18
10
Del | Svar | Rapportér
#11
Søren Larsen
1 bedømmelse
17.02.2010

Min kammerat og jeg var inde og spise på Natalie her forleden.. Super billigt og man får noget for pengene. Selvom der var okay med mennesker havde tjenerne tid til at smile og snakke med kunder, hvilket gav en god stemning. Et sted jeg vil besøge igen..

13
5
Del | Svar | Rapportér
#10
Kristian Thomsen
1 bedømmelse
12.02.2010

Servicen fra de travle tjenere er ok. Desværre er maden næsten uspiselig.

11
9
Del | Svar | Rapportér
#9
Charlotte N.
1 bedømmelse
14.01.2010

Min veninde og jeg havde bestilt bord, men da vi ankom, var der ikke gjort et bord klar til os. Tjeneren spurgte nemlig, hvor vi ville sidde. Da vi satte os ned ved vores selvvalgte bord, sad vi der længe, inden en tjener kommer over til os og spurgte, om vi ikke havde fået et menukort endnu. Og det måtte vi sige nej til. Hun undskyldte, men der gik et stykke tid, før hun kom med et menukort. Efter få minutter kom hun igen og spurgte, om vi var klar til at bestille. "Fem minutter", sagde jeg. Og efter et minut kom hun tilbage og nærmest insisterede på, at vi skulle bestille. Så det gjorde vi. Maden kom hurtigt, og den smagte godt. Men tjenerne vidste ikke noget som helst og virkede allermest som nogle, der lige var blevet ansat fra gaden.

12
13
Del | Svar | Rapportér
#8
Charlotte Nielsen
3 bedømmelser
10.12.2009
16
10
Del | Svar | Rapportér
#7
Katrine Aagurd
4 bedømmelser
02.12.2009

Mig og min kæreste var på Restaurant Natalie i november måned hvilket var en rigtig skuffende oplevelse. :( Vi havde begge bestilt 2 retters menu bestående af nachos til forret og bøf bernaise med dagens grøntsager og kartofler. Forretten som bestod af nachos var supergod, men hovedretten var vildt skuffende: Kødet var branket og sort, bernaise sovsen var fed og smagsløs, kartoflerne der var stegt i friture smagte kun af friture og når man tyggede på dem flød det ud med olie, og derudover var grøntsagerne ikke kogt igennem. Det er ihvertfald sidste gang vi kommer der.

21
12
Del | Svar | Rapportér
#6
Calle S.
11 bedømmelser
27.10.2009

Natalie er en typisk Jensens Bøfhus agtig restarant, med lidt dårlige kvalitet dog også billigere. Typisk famlierestarant for den ukræsne gæst.

Saucen er standard sauce, der går igen på forret og hovedretter. Vil tro de har 6 saucer i køkkenet de smider på forskellige retter. Bøfferne er tynde og små, men er jo heller ikke alverden man betaler for det.

4 med pil op fra mig. Du får hvad du betaler for på denne restaurant.. Jeg anbefaler den til børnefamilier og ukræsne folk, der bare skal have noget at spise.

18
9
Del | Svar | Rapportér
#5
Asbjørn Eliasen
1 bedømmelse
16.08.2009

Godt sted med normale priser.

26
16
Del | Svar | Rapportér
#4
Mette Gregersen
3 bedømmelser
15.02.2009

Mig og min kæreste var på Restaurant Natalies i Aalborg i februar 2009, og de laver virkelig fantastisk god mad. Stemningen er rigtig hyggelig, lidt mexicansk, rigtigt dejligt miljø. Der er mange borde derinde, og man sidder tæt, men det hjælper meget at de borde der står tættest sammen har en plasticplante mellem sig. Det lyder lidt træls, men det fungerer faktisk rigtig godt. Vi var derinde en travl aften, og det eneste der trækker ned i karakter er deres stress med at få bakset os ud af restauranten igen så der kan komme flere kunder. Vi fik 3 retter mad, og vi fik nærmest kastet næste ret i hovedet inden vi havde tygget af munden inden sidste ret. Det kan sikkert være meget rart for fx familier med børn, så børnene ikke bliver utålmodige, men som par eller som veninder i byen har man simpelthen brug for at sidde lidt mellem retterne, og bare nyde stemningen. Vi måtte reservere vores bord i to timer, men fordi værtinderne var så travle var vi faktisk færdige med 3 retter mad på en time! Vi sad dog en time efter, og drak kaffe og hyggede, det fik vi dog så også lov til uden at blive forstyrrede. De fleste tjenere derinde var utrolig søde og smilende, men der var nogle af dem der virkelig trak stemningen ned da de var i utrolig stressede og i dårligt humør. Men hvem kan dog bearbejde dem det, men den fart de skulle have på. :o)

Men alt i alt en hyggelig og utrolig billig restaurant.

Men husk at bede om pauser mellem maden hvis det er det i har lyst til.

Kærlig hilsen Mette Gregersen.

15
17
Del | Svar | Rapportér
#3
Lise Bendixen
1 bedømmelse
05.04.2008

Vi har flere gange haft fornøjelsen af at spise på restuarant Natalies.

Maden er lækker og serveringen i top.. altid søde og smilende!! Og det er en god restuarant at have børn med på, da børne menuen er varieret til mere en bare pølser, fiskefilet og pizza...

Det er som regel vores valg når vi skal ud og spise, for det er så lækker noget mad!!

Kan varmt anbefales!!

12
15
Del | Svar | Rapportér
#2
Nicki Nielsen
1 bedømmelse
05.09.2007

jeg har flere gange haft den fornøjelse at være gæst på restaurent natalie, og man kan kun komme med positive kommetarer om både mad og betjening. maden er en fornøjelse at spise, og til de penge kan man sgu ikke klage. det er sjælden at man får 3 retter til 109 kr, og så det smager så godt. det kan varmt anbefales at tage en nummer 35!!!

13
10
Del | Svar | Rapportér
#1
Jesper Dam
1 bedømmelse
02.09.2007

I denne weekend var jeg en tur på restaurent Natalie. Vi havde reserveret bord til kl. 18 og havde i den forbindelse fået at vide at vi skulle være færdige kl 20. - fair nok for vi skulle også videre i byen.

Vi ankommer, tager plads og bestiller en 3 retters menu. Der er mange andre gæter og vi sidder alle pakket meget tæt så der er ikke plads til at tjeneren kan komme imellem stolene. Drikkevarerne ankommer hurtigt efter at vi har afgivet vores bestilling. Tjeneren åbner rødvinen knapt så elegant... hun borer ikke proptrækkeren helt ned i proppen og får kun trukket proppen halvt op, hvorpå hun kører protrækkeren skævt rundt i et forkølet forsøg på at få proppen op... og det ender selvfølgelig med at proppen knækker over i to. Stakkels tjener som tydeligvis ikke har fået et kursus i at bruge en proptrækker.

Kl. 19 har vi stadig ikke fået vores forret. Vi gør tjeneren opmærksom på at vi skal videre kl. 20 og hun fortæller at vores forret er klar. Kl 19,15, altså en time efter at vi afgav vores bestilling, ankommer vores forret. Her gør vi tjeneren opmærksom på at vi er nødt til at afbestille vores desert og at de er nødt til at stå klar med hovedretten umiddelbart efter at vi er færdige med forretten for at vi har en chance for at nå det.

Jeg bestilte en steak med champignonsauce og kartoffel både. Steaken var skåret meget tyndt og saucen mindede mest af alt om en brun pebersauce tilsat champignoner. Kartoflerne fejlede ikke noget og smagen var generelt nogenlunde.

15
20
Del | Svar | Rapportér

Del dine oplevelser og erfaringer med Restaurant Natalie til andre. Giv din bedømmelse, og vær med til at give Restaurant Natalie det rette omdømme.

Upload billede af dig selv, hvor man kan se dit ansigt. Det kan evt. være det du anvender på Facebook eller andre sociale medier.