Cykelhandler, København
De er kun behjælpsomme så længe man skal købe noget, så snart der er problemer med produkterne er der ingen hjælp at få.
De solgte cyklen som lavt gearet. Da jeg begyndte at få ondt i mine knæ snakkede jeg med andre, som sagde at den var indenfor det man kaldte højtgearet. Da jeg gik ned og snakkede med dem igen, sagde de at det var en smags sag. Men jeg havde jo bedt om en lavt gearet cykel pga. mine knæ.
Ligeledes har jeg købt en lås dernede og da jeg ikke ville bytte den, gemte jeg ikke kvitteringen, et par måneder efter da den ikke dur, er der intet de vil gøre for at hjælpe.
Jeg må desværre give 5 for Cykelbanditten på Amager. Jeg er tilfreds med min cykel Amsterdam som jeg varmt kan anbefale. Min betjening i starten var rigtig god, men da jeg skulle hente cyklen gik det hele i stykker. Der var en ny person der skulle "hjælpe", men [..] havde for travlt med at komme med smarte bemærkninger og gøre en til grin i stedet for at være behjælpelig.
Jeg ville have givet 10 hvis jeg ikke havde mødt den smarte ansat og det er beklageligt man sidder nu med irritation for Cykelbanditten end med en god fornemmelse for hele oplevelsen af at have fået en ny cykel.
Hej Ali, tak for din anmeldelse, som godt nok er næsten et år gammel. Vi benytter hovedsageligt Trustpilot til kommunikation med vores kunder derfor har vi ikke fået set denne før nu. Det skær os i hjertet at læse din oplevelse da service er det vi lever af. Det eneste vi kan sige til vores forsvar er at vi løbene udskifter vores personale netop for at undgå at vores kunder møder ansatte som ham eller hende du har haft "fornøjelsen" af. Vi håber du efterfølgende har været forbi eller en dag stikker hovedet forbi igen og lader os vise dig at vi på ingen måder er smarte eller for den sags skyld gør grin med vores kunder. Ha en god dag...vi ses - Cykelbanditterne
Rigtigt dårlig oplevelse. Min herrecykel "københavn" var defekt fra starten af, og efter 10 minutter blev jeg nødt til at cykle tilbage til butikken for at vise at den ik var i orden. Den skulle så repareres, og det gik et stykke tid inden jeg fik den tilbage.
Bremsen rammer forhjulet konstant og det kan de ikke finde ud af at fixe, den er nu været til reparation 2 gange.
Efter et par måneder falder cyklen næsten sammen selv om jeg har passet rigtigt godt på den og haft den ALTID i min cykelkælder. Det er absurd, denne butik er kun god til at markedsføre sig, men de lever ikke op til en rimelig standard. KØB IKKE DER!
Hej Guiseppe,
Tak for din anmeldelse som godt nok er af ældre dato.
Vi beklager at den ikke er blevet besvaret før, men vi benytter hovedageligt Trustpilot til at kommunikere med vores kunder.
Vi gør alt for at sælge produkter i alle prisklasser som repræsenterer alle vores kunder økonomiske formåen.
Og pris og kvalitet vil unægtelig altid hænge sammen.
Dog er vores Københavner en cykel vi igennem tiden har solgt små 5000 stk af. Derfor en cykel vi konstant har arbejdet på at forbedre.
Din cykel lyder som en cykel med nogle medfødte barnesygdomme.
Hvis du stadig har mange problemer med den vil vi meget gerne se dig i en af vores butikker.
Du kan eventuelt lade os vide på info@cykelbanditten.dk hvilken butik du besøger.
Vi håber vi kan gøre dig til en glade kunde...
God dag - Cykelbanditterne
Jeg har både købt en Fuji Feather og en Fixie Inc Peacemaker til en god pris hos Cykelbanditten, har fået super behandling og det er begge to cykler, der ikke kan sættes en finger på, bortset fra at den ene er blevet stjålet.
Når jeg kommer ned i butikken kender de mig per fornavn og de virker som nogen super fine gutter.
Jeg kan godt se, at de har nogen ret billige cykler på hylderne også og der må men vel forvente at pris og kvalitet hænger sammen. Jeg køber ikke en cykel for under 5000 dkk, så ved man ikke helt hvad man får.
Hej Frederik, Mange tak for dine pæne ord...
God vind derude...
Cykelbanditterne
Købte klassisk et-gears herrecykel hos Cykelbanditten og afleverede den til reparation næste dag på grund af defekt krank/baghjul. Fik service-sms følgende dag om at cyklen var klar til afhentning. Da jeg spurgte, hvilken reparation de havde foretaget, læste medarbejderen op fra skærmen om, at det var en normal defekt som man måtte regne med på billige cykler. Da jeg spurgte hvad det skulle betyde, forsikrede medarbejderen at baghjulet var blevet udskiftet.
Det tog mig dog mindre end 30 sekunder at konstatere at det nye baghjul havde præcis samme defekt som det tidligere. Det var et helt parti hjul, den var gal med, fik jeg at vide. Da jeg høftigt foreslog at de tjekkede om et nypåsat-hjul var fri for defekt, når de nu vidste at det var problemer med deres lager af hjul, så jeg som kunde kunne slippe for at tage bus og tog gennem hele byen for at afhente en cykel, der ikke var afhentningsklar, fik jeg ordret at vide "at nu var det sådan, at de også skulle tjene nogle penge, og at mekanikeren ikke havde tid til at stå og tjekke hvert eneste hjul".
Hej Jacob,
Mange tak for din anmeldelse som dog er af lidt ældre dato.
Vi kommunikerer ofte med vores kunder og gør det stort set udelukkende via Trustpilot da vi ikke har overblikket over alle bedømmelses sider der eksisterer - derfor den sene reaktion - forventet eller ej.
Vi er da møg kede af at høre at du har haft problemer med din cykel som du har købt hos os. Det lader til at du har haft samme problem som et par andre burgere herinde der netop var så uheldige at ramle ind i en dårlig sending cykler vi fik sidste år. Som du selv skriver så har vi gjort alt for at udbedre de problemer der skulle være med cyklerne, men at du har fået det svar du citerer her er under al kritik. Vi går hovedsageligt efter socialt begavede og servicemindede ansatte - og det lyder det der ikke som. Vi går stærkt ud fra at den ansatte på nuværende tidspunkt er sorteret fra og håber at du kører rundt på en bedre cykel.
Ha en dejlig dag...og endnu en gang tak for din anmeldelse, som er nyttefuld og brugbar i vores evige jagt på at være de bedste til det vi laver.
Cykelbanditterne
Min kæreste købte for tre måneder siden cykel hos Cykelbanditten på Amager, og det har været den værste cykel oplevelse nogen af os har haft i København. Cyklen var nærmeste defekt fra starten, men Cykelbanditten har ikke anerkendt nogle af manglerne. Tværtimod er min kæreste blevet krævet penge for alle reparationer. Efter tre måneder skrotter vi nu cyklen og køber en ny af en ordentlig kvalitet, fra en ordentlig forhandler. Jeg kan ikke advare nok mod den butik, og formentlig også kæden.
Jeg syntes lige at jeg også vil give min vurdering/bedømmelse af Cykelbanditten. Jeg vovede mig, efter lang tids søgen på nettet, ned til Cykelbanditten på Vesterbrogade for små 4 måneder siden for at købe en ladcykel til min lille familie.
Både min kæreste og jeg er studerende så vi gik udelukkende efter den lave pris og syntes udover det at Cykelbanditten bare var lidt sjovere og mere "med på beatet" end stort set alle de andre cykelforhandlere.
Jeg syntes det er vigtigt at man tager i betragtning hvad man får for pengene. Man forventer vel heller ikke at man får verdens bedste gåsedunsdyner hos Lars Larsen?
Deres butikker udstråler jo en form for "discount" men stadig på en sej og smagfuld måde - syntes jeg.
Med det i mente kan jeg kun være yderst positiv over mine oplevelser med Cykelbanditten (køb og 1. gratis serviceeftersyn).
Glade, servicemindede ekspedienter der taler direkte til mig og ikke på en arrogant og nedladende måde, som jeg har oplevet hos andre cykelforretninger igennem mit liv med cykler.
Cyklen triller vi stadig rundt i og på - selv her i sneen (og fylder hele cykelstien) - og vi er super glade for den og har ikke haft dårlige oplevelser med den endnu - og satser på at vi ikke kommer til at opleve noget fremover - (7, 9, 13).
Gør vi det, er jeg dog sikker på at jeg vil få god service ved mit besøg hos cykelbanditten.
En tilfreds cykelkunde.
Grundlæggende en god serviceoplevelse. Jeg har pt. købt to cykler hos dette firma:
1: Create city bike, ét-gears (1 uge gammel): Defekt krank og bagleje, konstateret efter blot 5 min. cykling. Ikke godt nok!
2. Fuji racer cykel (1 uge gammel): 1. Gear ikke indstillet, 2. Løs forgaffel, 3. løs bagbremse, 4. problemer med bagleje. Virkelig ikke godt nok.
Jeg er overbevist om at Cykelbanditten har et eneste problem. Der er ikke tale om dårlig kundeservice. Tværtimod, deres kundeservice er yderst rimelig efter min opfattelse. Nej det drejer sig om Cykelbandittens manglende kvalitetskontrol og deres evne til at levere produkter som er fejlfrie. Det formår de ikke! Dybt dybt skuffelse herfra. Cyklerne er 1-2 uger gamle og har været på værksted 2 gange begge to.
Kun karakteren; 2 herfra!
Jeg købte min cykel, en Opa, i Januar måned. Siden har jeg måttet aflevere den til reperation 4 gange. Helt uacceptabelt. Sidste gang havde man, oven i hatten glemt at lave reparationen, da jeg kom for at hente min cykel. Ikke en eneste af de fire gange er jeg blevet tilbudt en lånecykel, en service jeg ville finde det naturligt at yde, når ens produkt øjensynligt ikke holder længere end en måned af gangen, uden reparation.
Jeg er til gengæld kun blevet mødt med smilende høflige medarbejdere, lidt kække til min smag, men flinke og rare var de.
Man får hvad man betaler for, siger en [nedenfor], det gjorde jeg ikke, jeg betalte for en cykel, og fik en hovedpine og en tidsrøver, jeg sagtens kunne have været foruden!
Jeg er ejer af en OPA (bedstefar) cykel fra Cykelbanditten, en forhandler jeg bestemt ikke kan anbefale!
Jeg er lidt indebrændt, som det så tydeligt kommer til udtryk, men jeg har oplevet utrolig dårlig behandling og utrolig dårlig service fra deres mekanikere, så det er ikke sted jeg kan anbefale - overhovedet.
De tre stjerner får de udelukkende fordi cyklens stel er helt genialt, første servicetjek er gratis (selvom man får brug for mange) og prisen er fin, men man får så sandelig hvad man betaler for.
Upload billede af dig selv, hvor man kan se dit ansigt. Det kan evt. være det du anvender på Facebook eller andre sociale medier.